Syksyn OSRAM LEDinspect -työvalouutuudet tarjoavat paitsi valoa, myös hieman erilaista ulkonäköä. OSRAM-uutuusvalot tarjoavat monipuolisia valaisumahdollisuuksia ja ovat kaikki kätevästi ladattavissa USB-liittimen kautta. Valot soveltuvat valmistajansa mukaan niin vaativaan ammattilaiskäyttöön kuin vapaa-ajan harrastekäyttöönkin. Saatavilla on neljä uutuustuotetta, joilla kaikilla on kahden vuoden takuu. Valot toimitetaan usb-latausjohdon kanssa.
LEDinspect Flooder 10W/20W
Jämäkkä työvalo säädettävällä kallistuksella
Sopii erinomaisesti niin autokorjaamolle kuin remontointiinkin
Kevyt, helppo kuljettaa mukana
Likaa hylkivä ja liukumista estävä pinta
Neljä magneettia takapuolella
3 valoasetusta: matala, korkea, vilkku
Akun kesto: 10 h/5 h
Työskentelylämpötila: -20°C – +40°C
Valoteho: 1000/2000 lumenia
LEDinspect Flooder Helicopter
Työvalo kolmella lampulla ja tukevalla kolmijalalla
Maksimikorkeus: 1,75 m
Monipuoliset säätömahdollisuudet, “siivekkeet” käännettävissä eri suuntiin
Sopii erinomaisesti moniin kohteisiin, esimerkiksi moottoritilan ja auton alustan valaisuun
Kätevä ripustuskoukku
Likaa hylkivä ja liukumista estävä pinta
2 valoasetusta: matala, korkea
Akun kesto: 10 h/5 h
Toimitetaan usb-johdon kanssa
Työskentelylämpötila: -20°C – +40°C
Valoteho: 1000 lumenia
LEDinspect Flooder Spaceship
Työvalo kolmella lampulla ja jalustalla
Monipuoliset säätömahdollisuudet, sivulamppuja voi käännellä vapaasti eri suuntiin
Magneeteilla varustetut sivulamput irrotettavissa
Monipuolisten säätömahdollisuuksiensa ansiosta sopii lähes kaikkiin valaisutarpeisiin
Viron kansallinen rautatieyhtiö Eesti Raudtee ja Siemens Mobilityn ja GRK Railin yhteenliittymä ovat allekirjoittaneet sopimuksen Viron rautatieverkon turvalaitejärjestelmien uudistamisesta. Sopimus turvalaitejärjestelmien uudistamisesta kattaa suurimman osan Viron rautatieverkosta. Eesti Raudteen uudistusohjelma on tarkoitus toteuttaa kolmessa vaiheessa. Sopimus liittyy ensimmäiseen ja toiseen vaiheeseen, ja se luo perustan koko verkon siirtymiselle Euroopan rautatieliikenteen hallintajärjestelmään (ERTMS/ETCS) kolmannessa vaiheessa.
Eesti Raudteen infrastruktuurin nykyiset turvalaitejärjestelmät perustuvat pääasiassa vanhaan releteknologiaan vuosilta 1958–1992. Järjestelmät ovat saavuttaneet odotetun käyttöikänsä päätepisteen.
Eesti Raudteen tavoitteena uudistushankkeessa on optimaalinen, luotettava, turvallinen ja kustannuksiltaan edullinen rautatieinfrastruktuuri. Tavoitteena on myös valmistautua tulevaisuuteen ja varmistaa yhteensopivuus EU:n direktiivien ja standardien kanssa. Uusi turvalaitejärjestelmä parantaa rautateiden turvallisuutta ja mahdollistaa ERTMS-järjestelmän käytön tulevaisuudessa. Infrastruktuuriaan uudistamalla Eesti Raudtee edistää Euroopan liikennepolitiikan vihreitä tavoitteita. Euroopan unionin tavoitteena on siirtää 30 prosenttia tieliikenteestä rauta- ja vesiteille vuoteen 2030 mennessä ja 50 prosenttia vuoteen 2050 mennessä.
”Eesti Raudteen visiona on olla yksi alueen edistyneimmistä rautatieinfrastruktuurin hoitajista. Sopimus Siemens Mobilityn ja GRK Railin kanssa on hyvä esimerkki jatkuvista investoinneista infrastruktuurin kehittämiseen ja kunnossapitoon. Investoinnit varmistavat olosuhteet korkealaatuiselle, tehokkaalle ja turvalliselle rautatieliikenteelle rahti- ja matkustajakuljetuksessa ja edistävät myös alueellista kehitystä”, sanoo Eesti Raudteen hallituksen puheenjohtaja ja toimitusjohtaja Erik Laidvee.
Turvalaitejärjestelmien sopimus solmittiin 25 vuodeksi, ja sen arvo on hieman yli 115 miljoonaa euroa. Se sisältää turvallisuusvaatimukset täyttävien sertifioitujen turvalaitejärjestelmien käyttöönoton, sopimuskauden aikana tarvittavat varaosat sekä tuki- ja huoltopalvelut viideksi vuodeksi. Lisäksi toteutetaan järjestelmämuutoksia ja tarjotaan tuki- ja huoltopalveluja Eesti Raudteen tarpeiden mukaan erillistä korvausta vastaan. ”Pitkäaikaisella yhteistyöllä varmistamme, että uusia turvalaitejärjestelmiä valvotaan säännöllisillä tarkastuksilla ja että turvallisuutta ja järjestelmän jatkuvuutta ylläpidetään reagoimalla vikoihin nopeasti. Lisäksi varmistamme, että rautatietiimin osaaminen on ajan tasalla, yhdenmukaistettuja osia on saatavilla optimaalisesti ja ennakoivaa kunnossapitoa suunnitellaan ja toteutetaan asianmukaisesti. Tämä työ luo edellytykset liikenteen etäohjaukselle sekä sopimuksen puitteissa myös liittymiselle uuteen keskitettyyn liikenteen hallintajärjestelmään”, Laidvee toteaa.
Siemens Mobilityn ja GRK Railin yhteistoimitus sisältää uuden turvalaitejärjestelmän suunnittelun, toimituksen, asennuksen ja testauksen. Siemens Mobility vastaa järjestelmän toimituksesta ja yleisestä projektinhallinnasta, ja GRK Railin vastuulla ovat kaikki asennukset ja työmaan johtaminen.
”Siemens Mobility on alansa johtavia yrityksiä, ja meillä on vahva osaaminen rautatieliikenteen digitalisoinnista. Missionamme ovat älykkäät junat ja älykäs infrastruktuuri yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. On hienoa olla mukana edistämässä rautateiden sujuvampaa ja turvallisempaa käyttöä”, sanoo Siemens Mobilityn toimitusjohtaja Juha Lehtonen.
”GRK Rail on täyden palvelun rautatieteknologian toimittaja ja osa suomalaista infrarakentamiseen erikoistunutta GRK-konsernia. Meillä on vahvaa asiantuntemusta rautateiden teknisten järjestelmien rakentamisesta. Haluamme jakaa asiantuntemustamme asiakkaalle tässä vaativassa hankkeessa, joka on hyvin linjassa GRK-konsernin Baltian maiden kasvustrategian kanssa”, kertoo GRK Railin toimitusjohtaja Timo Virmala.
Turvalaitejärjestelmien uudistusohjelma toteutetaan kolmessa vaiheessa vuosina 2020–2027. Ensimmäisen ja toisen vaiheen toteutus on tarkoitus saada päätökseen vuoden 2024 loppuun mennessä.
Liikenneinfran hallinnan asiantuntijayritys Roadscanners Oy ja Lapin ammattikorkeakoulu ovat solmineet kolmivuotisen kumppanuussopimuksen.
Sopimusyhteistyöllä kehitetään väyläomaisuuden hallintaan, älykkyyteen ja ennakoivuuteen liittyvää teknologiaa.
Yhteistyötä tullaan tekemään väyläomaisuuden hallintaa tukevan Digital Twin- ja 3d-reaaliaikaympäristöjen, tekoälyn ja koneoppimisen soveltavassa tutkimuksessa ja datan hyödyntämismahdollisuuksissa.
Myös väyläomaisuuden proaktiiviseen kunnossapitoon ja olosuhdetestaukseen liittyvää osaamista, kuten tomografiaa ja termodynamiikan prosesseja hyödyntäviä ratkaisuja, kehitetään aiempaa tiiviimmässä yhteistyössä.
Kumppanuus tarkoittaa aiempaa avoimempaa asiantuntijuuden ja osaamisen jakamista. Roadscanners osallistuu jatkossa Lapin ammattikorkeakoulun opetukseen sekä toimeksiantajana ja asiantuntijana. Henkilöstövaihto ja yhteiset koulutustilaisuudet kuuluvat myös kumppanuusyhteistyön piiriin. Tutkimus-, kehittämis- ja innovaatiotoiminnan yhteistyötä tullaan jatkamaan esimerkiksi älyliikenteen edistämiseksi ja konenäkö- ja IoT-teknologioihin liittyen.
Aiemman hankeyhteistyön lisäksi Roadscanners on jo ollut mukana kehittämässä ammattikorkeakoulussa ensi syksynä käynnistyvää tekoälyyn ja konenäköön erikoistavaa insinöörikoulutusohjelmaa. Roadscanners tarjoaa myös jatkossa AMK-opiskelijoille harjoittelumahdollisuuksia ja opinnäytetyöaiheita.
Toimitusjohtaja Timo Saarenketo kertoo, että yhtiö satsaa poikkeuksellisen ison osan liikevaihdostaan tuotekehitykseen. ”Arvostamme pitkäaikaisia kumppanuuksia. Kun saamme yhteistyön Lapin ammattikorkeakoulun kanssa pelaamaan, on meillä mahdollisuus vuosien, jopa vuosikymmenten mittaiseen yhteistyöhön. Hyvä tästä tulee.”
Rehtori Riitta Rissasen mukaan nyt syntynyt kumppanuus osuu suoraan AMKin strategisiin valintoihin olla digitaalisten ratkaisujen ja älykkään rakennetun ympäristön uudistaja. Ammattikorkeakoululla onkin vahva tahto jakaa asiantuntemusta Roadscannersin kanssa. ”Haluamme olla yhdessä yritysten kanssa kehittämässä tulevaisuuden teknologioita ja ratkaisuja, sillä se palvelee parhaiten myös nyt opiskelevaa uutta insinööripolvea. Roadscannersin kaltainen globaalisti menestyvä yritys on arvokas kumppani TKI-orientoituneelle ammattikorkeakoulullemme.”
Kumppanuussopimuksen mukaista yhteistyötä koordinoivat Roadscanners Oy:n kehitysjohtaja Pekka Maijala ja Lapin ammattikorkeakoulun Digitaaliset ratkaisut -osaamisryhmän päällikkö Heikki Konttaniemi.
Yhteyshenkilöt laativat toimintasuunnitelman, jossa kuvataan tarkemmin yksityiskohtaisemmat teemat ja toimenpiteet. Toimintasuunnitelma laaditaan ja tarkistetaan vuosittain.
Kumppanuussopimuksen allekirjoittivat 3.11.2020 toimitusjohtaja Timo Saarenketo ja rehtori Riitta Rissanen.
Noin viisi vuotta sitten markkinoille tullut Nokian Hakkapeliitta TRI oli valmistajansa vastaus asiakkaiden tarpeeseen saada traktorikäyttöön soveltuva talvirengas. Tuotteet suunnattiin aluksi suurempaan konekokoon, mutta ajan mittaan tarjolla olevaa kokovalikoimaa on laajennettu vastaamaan eri urakoitsijoiden erilaisiin tarpeisiin. Viimeisin lisäys Nokian Hakkapeliitta TRI -sarjaan on kuusi uutta, erityisesti kompakteille traktoreille ja muille kompakteille koneille tarkoitettua kokoa. Näihin renkaisiin on tarjolla myös Nokian Tyres Intuitu -älyrengasominaisuus.
“Talvisuorituskyvyltään Nokian Hakkapeliitta TRI todella erottuu edukseen”, sanoo Nokian Renkaiden tuotepäällikkö Tero Saari.“Vaativinkaan talvipuhtaanapito ei tuota sille ongelmia – mutta kesäominaisuuksistakaan ei ole tingitty.”
Palakuviosena ja vyörakenteisena Nokian Hakkapeliitta TRI suoriutuu valmistajansa mukaan tiesiirtymistä huomiota herättävän nopeasti ja mukavasti. Nämä ominaisuudet tuovatkin tämän päivän vaihtelevaan urakointiin uudenlaista nopeutta ja sujuvuutta.
“Käyttäjät ovat kertoneet, miten melu ja värinä ovat vähentyneet tyypillisiin ripakuvioisiin renkaisiin verrattuna”, kertoo Tero Saari. “Ajaminen on nopeampaa ja mukavampaa, mikä on hyvä juttu ergonomiankin kannalta.Ennakoitava ajettavuus oloissa kuin oloissa merkitsee parempaa tuottavuutta”, Tero Saari huomauttaa. “Matalampi vierintävastus säästää polttoainetta, ja renkaan hiljainen melutaso ja vähäinen värinä tekee maantiesiirtymistä napakoita.”
Kuusi uutta kokoa – saatavilla myös Intuitu–älyrenkaina
Jo tuotannossa olevien 20 rengaskoon lisäksi Nokian Hakkapeliitta TRI -valikoimassa on nyt koot 360/70R20, 480/80R30, 340/80R24, 440/80R30, 300/80R24 ja 360/80R28. Näiden kokojen myötä TRI:n joka vuodenajan ominaisuudet tulevat myös kompaktien traktorien ulottuville. Lisäksi Nokian Hakkapeliitta TRI -renkaat voi tilata Suomessa Nokian Tyres Intuitu -älyrenkaina, jolloin käyttäjä tarvitsee vain kännykän seuratakseen yhden tai useamman traktorinsa renkaiden kuntoa ja käyttöolosuhteita.
“Kompaktien traktorienkin kyseessä ollessa renkaat usein sanelevat käyttökohteiden rajat”, Tero Saari kertoo. “Ensiluokkaiset renkaat vapauttavat niiden potentiaalin monenlaiseen työhön.”
Hikokin UV3628DA-betonivibra on hiiliharjattomalla moottorilla ja Multi Volt -akkuteknologialla toteutettu uutuus, jonka teho on valmistajan mukaan jopa yli 1000 wattia. Laitteessa on kaksi työtilaa, 12000 ja 15200 iskua minuutissa, ja yhdellä 4,0 Ah:n akulla täryttää jopa 52 minuuttia. Sauvan halkaisija on 28 mm ja pituus 825 millimetriä. Koko laitteen paino on 4,2 kiloa akkuineen. Akku on myös suojattu roiskeilta suljettavalla kannella.
Valtra lähtee mukaan Suomessa ja maailmalla jatkuvasti suosiotaan kasvattavaan e-urheiluun eli esportsiin lanseeraamalla joukkueen marraskuun lopulla alkavalle Farming Simulator Leaguen kolmannelle kaudelle. Valtran joukkueeseen kuuluu kuusi pelaajaa, jotka ovat jo todistaneet pärjäävänsä FSL:n korkeimmalla tasolla. Joukkueessa pelaa muun muassa kolmikko, joka sijoittui edellisellä FSL-kaudella lopulta toiseksi, jääden vain pelin päähän mestaruudesta.
Valtra on ollut jo aikaisemmin vahvasti läsnä Farming Simulator -pelissä vuodesta 2015 lähtien. Viimeisimpänä Valtra esitteli uuden G-sarjansa loppuasiakkaille virtuaalisessa lanseeraustapahtumassa sekä samanaikaisesti Farming Simulator pelaajille pelin sisällä.
“Farming Simulator on ollut tärkeä alusta Valtralle, koska se on mahdollistanut Valtran fanien ja laajemman yleisön tavoittamisen myös maatalousalan ulkopuolelta. Valtra-tiimin lähettäminen FSL:ään on meille looginen askel eteenpäin. Esports on selvästi nousussa ja pelaaminen tuo mukanaan mielenkiintoisia näkökulmia siihen, miten virtuaaliset kokemukset voivat hyödyntää oikean elämän haasteissa. Valtra haluaa ehdottomasti olla eturintamassa näiden mahdollisuuksien tutkimisessa”, sanoo Pamela Engels, Senior Manager Communications & Digital Marketing, Valtra EME.
Joukkueen pelaajat omaavat potentiaalin palkintopallisijoituksiin tulevalla kaudella. Tiimin jäsenet ovat:
Malte “Monti” Schünemann
Martin “Martin” Paulsen
Thomas “Scotty” Gottbehöde
Vincent “Hightower” Laatz
Marcel “MrMarcel5” Renke
Marcel “Marci “Rusche
“Olemme innoissamme saadessamme edustaa Valtraa Farming Simulator Leaguen kolmannella kaudella. Joukkueen kokoonpano muodostuu erityyppisistä pelaajista, joista jokainen täyttää tietyn paikan joukkueessa, tuoden oman lisänsä joukkueen menestykseen tulevalla kaudella. Saatamme jopa näyttää joitakin uniikkeja tekniikoita kauden aikana, joita fanien kannattaa ehdottomasti seurata”, kommentoi Marcel Renke.
Valtran FSL-joukkue on kasattu yhdessä KOVA Esportsin kanssa, joka on Keski-Suomesta lähtöisin oleva e-urheiluorganisaatio. KOVAlla on joukkueita ennen tätä jo seitsemässä eri pelissä, esimerkiksi CS:GO:ssa ja League of Legendsissä.
“Farming Simulator League on meille uusi haaste, jota odotamme innolla. Vaikka laji ei varsinkaan Suomessa ole vielä se tunnetuin, löytyy Farming Simulatorilta vakaa kansainvälinen pelaajakunta ja fanipohja. Yhteistyö Valtran kanssa tarjoaa meille aivan uusia mahdollisuuksia, kun kaksi täysin erilaista alaa yhdistyy tietotaidoiltaan tavalla, jota ei ole ennen nähty”, kommentoi Timo Tarvainen, KOVA Esportsin joukkueenjohtaja.
Farming Simulator Leaguen kolmas kausi alkaa marraskuun 27. päivä Erlangenissa, Saksassa. Kausi sisältää sekä verkossa pelattavia eventtejä että fyysisiä tapahtumia, riippuen toki myös koronatilanteen kehityksestä. Kauden huipentuessa 2021 marraskuussa alan suurimmilla messuilla Agritechnicassa Saksassa.
Brittiläinen konevalmistaja JCB aloitti toimintansa virallisesti tällä päivämäärällä eli 23.10. vuonna 1945. Tuolloin Joseph Cyril Bamford alkoi valmistaa Uttoxeterin pikkukaupungissa Staffordshiressä, pienessä pajassa, erilaisia maatalouden työkaluja ja -laitteita. Esimerkiksi armeijan ylijäämävarastosta haalituista osista kootut traktorin perävaunut olivat yksi varhaisista tuotteista.
Tässä pajassa toiminta alkoi vuonna 1945. Kyseinen rakennus on yhä pystyssä ja museoituna JCB:n pääkonttorin vieressä.JCB:n toiminnan laittoi aluilleen Joseph Cyril Bamford, johon yrityksen kirjainlyhennekin viittaa.
Samana päivänä JCB:n aloituksen kanssa Bamfordin perheessä tapahtui toinenkin merkkitapahtuma. Nykyisin Lordi Bamfordina tunnettu Josephin poika, Anthony Bamford, syntyi. Yritys on siis tänään yhtä vanha kuin nykyinen johtohahmonsa. Hallituksen puheenjohtajana toimiva Lordi Bamford onkin erittäin tunnistettava kasvo JCB:lle, ja tämä herrasmies on ollut tärkeässä roolissa luotsatessaan JCB:tä nykyiseen, 300 erilaista konemallia 22 eri tehtaassa valmistavaksi suuryritykseksi.
John Deere Forestry Oy:n 1. syyskuuta 2020 aloitetut, kaikkia henkilöstöryhmiä koskevat yhteistoimintaneuvottelut on saatu päätökseen.
Yhteistoimintaneuvottelujen taustalla on Covid-19-epidemian aiheuttama poikkeustilanne, joka on johtanut markkinatilanteen heikkenemiseen. Lisäksi John Deere on julkaissut konserninlaajuisen toimintamallin muutoksen, joka tuo organisaatio- ja tehtävämuutoksia myös Suomen organisaatioon.
Neuvottelujen lopputuloksena vähennettävien työntekijöiden määrä Joensuun tehtaalla on 65 henkilöä. Toimihenkilöryhmien osalta muutoksia tulee 30 toimenkuvaan ja vähennettäviä työtehtäviä on 17. Kokonaan uusia tehtäviä toimihenkilöille aukeaa 15. Suurimmalle osalle toimihenkilöistä pystytään uudelleensijoitusten kautta tarjoamaan uutta tehtävää.
Ponsse on valittu jo kolmatta vuotta peräkkäin Suomen maineikkaimmaksi yritykseksi vuosittaisessa Luottamus&Maine -tutkimuksessa. Maineikkaimpien yritysten kärkikolmikossa toiseksi sijoittui peliyhtiö Supercell ja Fazer nousi kolmanneksi. Tänään julkaistuun tutkimukseen osallistui 8 974 suomalaista.
”Ponsse on onnistunut pitämään kärkipaikan ja jopa nostamaan mainettaan haastavan vuoden aikana. Korkeimmat yksittäiset mainepisteet Ponsse sai johtamisen ja uudistumisen osa-alueista. Molemmat näistä ovat äärimmäisen tärkeitä osa-alueita – erityisesti koronakriisin aikana on tilausta johtamiselle ja uudistumiskyvylle”, kertoo tutkimuksen suorittaneen T-Median toimitusjohtaja Harri Leinikka. Luottamus&Maine -tutkimuksessa yritysten maine selvitetään tutkimalla suuren yleisön mielikuvia yrityksistä eri osa-alueilla.
Ponssen hallituksen puheenjohtaja Jarmo Vidgrén antaa kärkisijalle tänä vuonna erityisen painoarvon. ”Kulunut vuosi on ollut meillekin haastava ja kiitämme kunnianosoituksesta nöyrin mielin. Paljon olemme onnistuneet yhdessä oikein tekemään ja siitä kiitos kuuluu asiakkaillemme ja työntekijöillemme perheineen sekä sidosryhmillemme. Ponssen 50v-juhlavuosi on kulunut erilaisissa merkeissä kuin suunnittelimme ja tuntuu hyvältä, kun voimme kiittää kaikkia yhteisistä onnistumista tätäkin kautta”, Ponsse Oyj:n hallituksen puheenjohtaja Jarmo Vidgrén kiittää.
T-Media arvioi tämän vuoden tutkimuksen äärimmäisen mielenkiintoiseksi koronaviruksen aiheuttamien poikkeusolojen vuoksi. ”Yritykset joutuivat sopeutumaan nopeasti äkillisiin toimintaympäristön muutoksiin, ja pandemian eteneminen on vaikuttanut ihmisten odotuksiin suhteessa yrityksiin”.
Luottamus&Maine -tutkimus
Tulokset pohjautuvat kesällä 2020 toteutettuun Luottamus&Maine-tutkimukseen, jonka tavoitteena oli selvittää Suomessa toimivien yritysten mainetta kansalaisten keskuudessa. Tutkimukseen vastasi yhteensä 8 974 suomalaista, jotka antoivat yhteensä 19 110 yritysarviota.
Julkistetut hyvä- ja heikkomaineisimmat yhtiöt valikoituivat tutkittavien yritysten joukkoon huhtikuussa 2020 toteutetun esitutkimuksen perusteella. Esitutkimuksessa 1064 suomalaista nimesi spontaanisti kaksi mielestään erityisen hyvämaineista yritystä ja kaksi erityisen heikkomaineista yritystä. Kolmekymmentä eniten mainintoja saanutta yritystä tutkittiin tarkemmin Luottamus&Maine-mallilla, jossa yrityksen saama mainepistemäärä muodostuu kahdeksan eri osa-alueen keskiarvona: yrityksen hallinto, talous, johtaminen, innovatiivisuus, vuorovaikutus, tuotteet & palvelut, työpaikka ja vastuullisuus.
Tutkimuksen kohderyhmänä olivat 15-65 -vuotiaat suomalaiset. Otos on painotettu väestöä edustavaksi sukupuolen, iän ja asuinalueen mukaan.
Raanujärven Konetyö Oy:n uusi kaivinkone paikantui muokkauksille Rovaniemen lähistöllä. Teimme asiasta paitsi videon, myös jutun Koneurakointi 7/2020 -numeroon.
Verkkosivusto käyttä evästeitä parantaakseen käyttökokemustasi. Oletamme että tämä on sinulle ok mutta voit halutessasi kieltää niiden käytön.HyväksyLue lisää
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.