Komatsu Forest Oy:n markkinoinnista ja myynnistä vastaa jatkossa Tommi Virta, joka jatkaa eläkkeelle siirtyvän Timo Korhosen tehtävissä.

Tommi Virta on 46-vuotias myynnin ja markkinoinnin ammattilainen, joka on jo tähän mennessä tehnyt mittavan uran autojen parissa. Ennen Komatsu Forest Oy:öön siirtymistä hän työskenteli 13 vuoden pituisen rupeaman Keskon omistaman K-Auton maahantuonnissa, myynnin ja markkinoinnin vastuullisissa tehtävissä. Hän aloitti työnsä Pirkkalan Komatsu-palvelukeskuksessa elokuun alussa ottamalla vastaan eläkkeelle lähtevältä Timo Korhoselta siirtyviä tehtäviä.

Tommi Virran vastuualue käsittää Komatsu-metsäkoneiden myynnin, markkinoinnin ja koneiden toimitusprosessin johtamisen.

”Tarvitsimme myynnin ja markkinoinnin osaajan ja sellaisen saimme”, luonnehtii Komatsu Forest Oy:n toimitusjohtaja Jari Nurminen. ”Tommin tulo yritykseen osui hyvään saumaan, koska paljon uutta ja positiivista on parhaillaan tapahtumassa: uusi huippumoderni nk. yhden tuotantolinjan metsäkonetehdas käynnistyi Uumajassa, Komatsun kotimaan ja Baltian markkinaosuudet ovat hyvällä tasolla ja tehtävien organisointi talon sisällä on toimiva. Markkinointiin tarvitsimme myynnin johtamisen huippuosaajaa. Sellainen löytyi. Tommi Virralla on kokemusta vaativista markkinoinnin ja myynnin tehtävistä. Lisäksi hänellä on jo nyt näkemys siitä, kuinka Komatsu-koneiden myynnissä ja markkinoinnissa digitalisaatiota kannattaa hyödyntää.”

Edellinen artikkeliABAX tuo merkki- ja laiteriippumattoman paikannuksen kalustoon
Seuraava artikkeliRostselmash RSM 161 -video