Hybridikaivinkoneista, siis vähintään kahdella eri energiamuodolla toimivista malleista, on ollut puhetta jo joitakin vuosia. Suurta markkinarynnistystä on jouduttu yhä odottelemaan, sillä hintaeroa tavalliseen dieselmalliin on ollut monen mielestä haasteellista arvioida etukäteen. Kaivinpalvelu Raimo Kesseli Oy sen sijaan jätti odottelun vähemmälle ja ryhtyi konkreettisiin tekoihin hybridiasiassa jo parisen vuotta sitten – ja säästöähän siitä sitten seurasi.

Lue koko juttu Koneurakointi-lehden numerosta 7/2019. Lehti löytyy kaikista hyvinvarustetuista lehtihyllyistä, tai voit tilata sen itsellesi edullisesti täältä!

Edellinen artikkeli15 000. Ponsse maailmalle
Seuraava artikkeliSuomen Caterpillar- ja SITECH- liiketoiminnot sveitsiläiselle Avesco AG:lle