Huoltoliiketoiminnan hankinta kuuluu sarjaan investointeja, joilla John Deere Forestry Oy vahvistaa asiakastukea päämarkkinoillaan. Hankinta kasvattaa omien asiakaspalvelukeskusten määrän seitsemään. 

John Deere perusti varaosamyymälän ja varaston Mikkeliin vuonna 2022. Nyt asiakastukea vahvistetaan huoltoliiketoiminnan hankinnan myötä John Deere Forestry Oy:n ja Nastolan Forest Huolto Oy:n välisessä kaupassa. Huollon resurssit kasvavat merkittävästi ja myös John Deere Forestry Oy:n Mikkelin toimipiste on jatkossa kokonaisvaltainen asiakaspalvelukeskus, jossa sijaitsee konemyynti, varaosat, huoltopalvelut sekä tekninen tuki. 

John Deere jatkaa toimintaa samoissa toimitiloissa Arinakatu 22:ssa. Toimitilojen huoltohallin varusteisiin investoidaan merkittävästi ja tämä tulee kasvattamaan yhdessä suuremman henkilöstöresurssin kanssa Mikkelin toimipisteen huoltokapasiteetin kaksinkertaiseksi. 

”Olemme johdonmukaisesti investoineet asiakastuen parantamiseen Suomessa. Uusi asiakaspalvelukeskus valmistui Rovaniemelle vuonna 2022 ja nyt investoimme Mikkeliin. Näemme Etelä-Savon erittäin merkittävänä alueena puunkorjuussa”, kertoo Suomen aluejohtaja Mika Hannonen

”Tämä investointi tulee lisäämään huoltokapasiteettia ja vahvistamaan jälkimarkkinapalveluita kokonaisuudessaan”, toteaa jälkimarkkinointipäällikkö Mikko Borgström. Investoinnin suunnittelussa on otettu huomioon alueen asiakkaiden toiveet. ”Työturvallisuus, -ergonomia ja viihtyvyyteen panostaminen ovat olleet tärkeitä tekijöitä investointia suunniteltaessa”, Borgström jatkaa. 

Pitkäaikainen yhteistyökumppanimme Nastolan Forest Huolto Oy jatkaa edelleen John Deeren sopimushuoltona Nastolan toimipisteellä. 

”Tämä muutos antaa meille hyvät lähtökohdat edelleen kehittää ja laajentaa John Deere -metsäkoneiden asiakaspalvelua Nastolan toimipisteellä”, kertoo Nastola Forest Huolto Oy:n toimitusjohtaja Ismo Koponen

Edellinen artikkeliKalle Virtala Metsätyö Oy: aluemyyntipäälliköksi
Seuraava artikkeliTractor Kingiin kolme uutta kokoa